Kérdések keresése

Kicsi segítség nekem :)

Sokat gondolkodtam, hogy az erre járó Tanúk ha benéznek ide, egyből ki is lépnek, ha hűek a szervezet tanításához, hiszen tiltja a tanításuktól eltérően vélekedő blogok látogatását még akkor is, ha az írója nem kiközösített. Maradt a kérdés, hogy #akkor hogyan szólíthatom meg őket? Ha csak az én véleményemet olvassák, azt el is vethetik, éppen ezért kitaláltam, hogy jó lenne olyan kérdéseket összegyűjteni, amik elgondolkodtatják és kutatásra sarkallják a tagokat. Ilyesmire gondoltam:

  • Hogy lehet a Biblia kanonizálása Istentől ihletett, mikor ugyan azon a zsinaton mondták ki a Szentháromság tételét is?
  • Hogy uralkodhat Jézus, mikor a Jelenések 20:1-5 leírja, hogy csak Sátán leláncolása után kezdheti meg 1000 éves uralmát?

bible.jpg

Azt hiszem így lehetne a legjobban segíteni az embereken, de persze tévedhetek is :) De mégis, ha eszetekbe jut valamilyen elgondolkodtató kérdés, akkor vagy itt kommentbe írjátok meg, vagy esetleg küldhettek privát üzit is, mindig válaszolok :) Akárhogy is teszitek, előre is köszönöm szépen mindenkinek, aki időt áldoz erre!

Címkék: kérdések